tisdag 1 december 2009

En Ny era för HappyFriday!










Hallå alla godingar! December är här och jag likaså. Inte för att fredagsblogga, inte för att störa er i ert adventsmys, utan för att ge er en 24saker att göra i åre!








Jag har en Bamsejulkalender...








Varje morgon efter att svt1 har visat dagens avsnitt öppnar jag den dagsaktuella luckan. Det bilden visar ska jag på något sätt genomföra under dagen! Ni kommer förstå med tiden...








Lucka 1 den första Dec och Oskar har namnsdag.

Jag Torkel Love och Jonas drog ut i månskenet och åkte skidor (precis som fixarsorken i luckan) på Helgesjön. Underbar åkning, fantastisk eld och härligt väder... Vi lekte lite datten, tog en tur på sjön, lekte vid elden och sen drog vi hem. Stämningen var manligt och genuin trevlig:)

2 kommentarer:

  1. Kul grej Albin, I like! Blir lite avis på er när jag läser om snö och skidor, härligt och mysigt låter det! Keep up the good work mannen!

    SvaraRadera
  2. Hanna:D vad roligt att någon läser bloggen, hehe! Sjukt kul också att du skriver kul grej! för bara någon dag sedan började några i klassen säga "kul grej" hela tiden... Nu ska jag försöka hålla bloggandet uppe så ses vi den 19e!

    SvaraRadera